Monday, May 26, 2008

ထာ၀ရအတြက္ “ ေမာင္ ”


“ေမာင္” ဆိုတာ က်မဘ၀မွာ
ထာ၀ရသာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ရင္
က်မ ဆိုတာ က်မ မဟုတ္...သံပတ္ေပးထားေသာ
စက္ရုပ္တစ္ခုသာ ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္......

“ေမာင္” ဆိုတာ ဘ၀မွာ
က်မအတြက္သာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆုိရင္
သဘာ၀ေလက က်မနွာေခါင္းမွတဆင့္
ေလျပြန္ထဲကို၀င္ အလိုေလ်ာက္
အလုပ္လုပ္သြားၾကတာပဲ ျဖစ္ေတာ့မယ္......

“ေမာင္” ဆိုတာ က်မဆိုတာကို
ရင္ထဲကထုတ္ ၊ အမွတ္မရေတာ့ဘူးဆုိရင္
က်မ ရင္ထဲ သြင္းထားခဲ့တဲ့ ေမာင့္ခ်စ္ျခင္းေတြ အတြက္နဲ႔
က်မ နွလံုးသားက ေလးလံ ၊ အလုပ္ပံုမွန္လုပ္တက္ၾကေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး......

ဘ၀မွာ “ ထာ၀ရ အတြက္...ေမာင္ ”
ဆိုတာ မရွိဘဲ
က်မ ဆိုတာ ပံုမွန္ရပ္တည္လို႕ရတဲ့...လူသားမွ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ “ ေမာင္ရယ္ ”


အမည္မသိ

7 comments:

Unknown said...

ေဟ့လူႀကီး... ဘုန္းကညာတပါး လံုးရာကၿပား သြားတာလားဟ။
ခုတူ ဆိုတာ ဘူတူတုန္းဟ.....
“ေမာင္” ဆိုတာ ဘ၀မွာ
က်မအတြက္သာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆုိရင္
သဘာ၀ေလက က်မနွာေခါင္းမွတဆင့္
ေလျပြန္ထဲကို၀င္ အလိုေလ်ာက္
အလုပ္လုပ္သြားၾကတာပဲ ျဖစ္ေတာ့မယ္......
ဒီအေတြး၊နဲ႔အေရးကို ႀကိဳက္တယ္လို႔ ေၿပာေပးပါဗ်ာ။

Anonymous said...

ေျပာေပးဘူး...အဲဒါ တားခ်စ္ခ်စ္။ ဟီးဟီး

:P

Unknown said...

“ ေညာင္ ” အဲေလ ဟုတ္ပါဘူး
“ ေမာင္ ” ... ေတာ္ကီေတြကေတာ့ အလန္ၾကီးေတြပဲေနာ္..
အားက်တယ္ဗ်ာ.. ေရးတဲ့သူက အမည္မသိေခတ္စာဆို တစ္ဦးေပါ့ေနာ္.. နံမည္လည္းေရးမထားေတာ့ .. မွတ္သား ေလာက္ပါေပတယ္.. မွတ္သားေလာက္ပါေပတယ္...
:P

ေမာင္ထုဆစ္ေသာ "ပန္းေလး" said...

inn anonymous guidance star ka taw taw chit tat dal naw :P A sin pyae kya bar zae :) :) :)

Anonymous said...

အမည္မေဖာ္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ ေသခ်ာတယ္ ကိုဆိုးသြမ္း ေကာင္မေလးပဲ ျဖစ္ရမယ္ း) စာသားေတြက ေၾကြေလာက္တယ္ ။.

Anonymous said...

wala pulos imo blog.

ခ်စ္ကမၻာ said...

အမည္မသိ ေရွးစာဆိုေလဗ်ာ။
ဟီး