Thursday, January 31, 2008

အေမ့သားက ကဗ်ာေရးတယ္


ကဗ်ာေရးဖုိ႔အတြက္
ကၽြန္ေတာ္လူလုပ္ေနတာပါဆုိေတာ့
တခ်ိဳ႕ကေမးေငါ့ၾကတယ္…အေမ

မြဲခ်င္တဲ့ေခြးၿပာပုံကုိပဲေရြးတယ္လုိ႔
ၿပာပုံထဲက အေႏြးဓါတ္က
သုိးေမြးထည္ယဥ္ေက်းမႈၿမင့္ၿမတ္တာ
ဘယ္သူေတြသိတတ္မလဲ…..။

ကုိယ္ဟာကုိယ္ေတာင္
လူေမြးလူေတာင္မေၿပာင္လုိ႔
ေၾကြးေဟာင္းေတြမေၾကခဲ့ဘူး…။

အေမ့ ေက်းဇူးဘန္းၿပၿပီး…
တၿခားမိသားစုေတြရဲ႕မ်က္ရည္ေတြကုိ
အဖုိးတန္တဲ့အရာေတြၿဖစ္ေအာင္
ကၽြန္ေတာ္အသြင္ေၿပာင္းမေပးတတ္ဘူး…အေမ

ကၽြန္ေတာ္ရုိးသားခဲ့ပါတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ရင္ဆုိင္ရတဲ့ေခတ္က
အဲဒီေလာက္နဲ႔မလုံေလာက္ဘူးတဲ႔…အေမ

အေမ့သားက ကဗ်ာေရးရုံပါ
ဘာမွမဟုတ္ခဲ့ဘူး ဘာမွမရႈပ္ခဲ့ဘူး

အမွန္တရားအတြက္ဆုိ
သားဖြားၿပီးစ က်ားသစ္မလုိ
ရန္လုိေနတတ္တာတစ္ခုပါ…

ကၽြန္ေတာ္ဆီမွာဗ်ဴဟာမရွိဘူးလုိ႔
ေကာက္က်စ္သူေတြကေ၀ဖန္ၾကတယ္
ကၽြန္ေတာ္ကအရုိင္းဆန္ရုံသက္သက္ပါ
မယုတ္မာခဲပါဘူး…အေမ

ဒီဘ၀မွာမေၾကခဲ့တဲ့အေမ့အေၾကြးေတြအတြက္
သံသရာမွာကၽြန္ေတာ့္အေမ ထပ္လုပ္ပါ…

အခုေတာ့သားကဗ်ာေရးပါရေစ
စာနာမႈေတြဆီ
ေလာကလွည္းအိမ္ကုိ
ၿမင္းအုိၾကီးတစ္ေကာင္လုိဆြဲယူေနပါရေစ..အေမ



မုိးလႈိင္ည

0 comments: