Friday, February 22, 2008

ေမာင့္မိဖုရား


ေရႊလင္ပန္းနဲ႔ အခ်င္းေဆးနိင္ခဲ့သူ...ဘ၀
က်မ မဟုတ္ခဲ့သလို
အိစက္ညက္ေညာတဲ့ ျမနန္းစံေတာ္မွာ
ထိုင္၍လည္း မစံခဲ့ရပါဘူး...ေမာင္

ပင္ျမင့္မွာပြင့္တဲ့ သဇင္ပန္းလို
က်မဘ၀...မေ၀ဆာခဲ့ေပမယ့္
စိုက္ပ်ိဳးသူမဲ့...ရြက္က်ပင္ေပါက္ဘ၀မ်ိဳးလည္း
က်မ အရြယ္မေရာက္ခဲ့ရပါဘူး

အသားတစ္ရာနဲ႔ ဟင္းေကာင္းစံုလင္
လက္ေဆး စားနိင္ခဲ့သူ..က်မ မရခဲ့သလုိ
ဆီဆမ္း......ဆားျဖဴးတဲ့ ဘ၀လည္း
က်မ မျဖစ္ခဲ့ရပါဘူးကြယ္...

သို႕ေပမဲ့လည္း....ေမာင္ရယ္
ဆႏၵတစ္စံု ဖြင့္ဟဖို႕ရန္
အခြင့္ေပးလာရင္ေတာ့
ေမာင့္ဘ၀...ရင္ခြင္နန္းေတာ္မွာ
ထာ၀ရစံစား...မိဖုရားတစ္ပါး ျဖစ္ခ်င္တယ္ ။


2 comments:

ahngai said...

Thank for giving me a place in your heart. I'll be sitting beside you where there is a palace nor small little house which has lot of holes.

Unknown said...

မိဘုရင္ေခါင္ၾကီးကေတာ့ ေစာေစာစီးစီးကြန္းမန္႔ ၀င္ေရးထားပါလားေနာ္။ ဒါကၽြန္မ ပစၥည္းေလးပါဆိုျပီး ၾကြားထားတာနဲ႔တူတယ္ေနာ္။ ဟီးဟီး ။ မင္းလုပ္တာနဲ႔ ျမန္မာဘုရင္ေတြ သိကၡာက်ေတာ့မယ္ကြာ။ တစ္ေယာက္ကေတာ့နည္းတာေပါ့နယ္သားေလးရ။ :D